Obserwatorzy

17.03.2013

Yves Rocher

Kilka dni temu obchodziłam urodziny. Firma Yves Rocher z tej okazji przygotowała dla mnie miły prezent :) Perfumy o pojemności 75 ml. To bardzo miły gest z ich strony. Do tego doszła darmowa wysyłka z okazji dnia kobiet od zamówienia na 40zł, więc nie zastanawiałam się długo zwłaszcza, że i tak kończyły mi się niektóre z kosmetyków. Za całą paczkę zapłaciłam 42zł (wysyłka darmowa), paczka była u mnie po 48 h od momentu zamówienia. Zobaczcie co znalazło się w moim zamówieniu.



1. Szampon pokrzywowy - jeden z moich ulubionych
2. Żel p/prysznic grejpfrut z Florydy
3. Pomadka połyskująca, kolor liczi - bardzo delikatna

Prezenty od firmy:
4. Perfumy Evidence L'eau - delikatny zapach, idealny na zbliżającą się wiosnę
5.Prezent niespodzianka - krem do pielęgnacji biustu

Przy okazji pokażę Wam inne nowości: puder Alverde (kończy mi się mój z Essence), jest strasznie malutki :/ cena ok 30zł, zobaczymy jak działanie
żel Radox, promocyjna cena 3,50 (żal nie brać) superpharm przy zakupie za określoną kwotę z karta klienta - zapach typowo letni mięta i cytryna
 
 
I to tyle jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne. Braki mam uzupełnione. Cały czas trzymam się mojej noworocznej zasady: im mniej tym lepiej :)
 

4 komentarze:

  1. Super, piękny prezent:)) I przy okazji, wszystkiego naj, najlepszego :))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, nie wierze, ze dostalas taki swietny prezent!:D super zazdroszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. musze sprawdzic czy robia wysylki do uk
    lub moze w uk tez instnieja na rynku
    bo jeszcze nic od nich nie mialam
    a czesto sa to zachwalane rzeczy

    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń