Obserwatorzy

16.03.2013

wiosenne szaleństwo

zakupowe :)
 
Czuję wiosnę, mimo tego mrozu, śniegu i okropnie zimnego wiatru, czuję ją! :)
 
Ostatnio znów zrobiłam "czystki" w mojej szafie (okres przedświąteczny sprzyja temu). Jestem bezlitosna, rzeczy w których nie miałam na sobie przez ostatni rok - out !
To co się uda sprzedam, a reszta do koszy PCK
 
 
   Nowych rzeczy jak na "jeden raz" jest sporo, jednak zakup ich jest przemyślany.


Białe spodnie: Stradivarius (nigdy nie miałam białych spodni, zawsze chciałam sobie takie kupić, te miały atrakcyjną cenę, więc ostatecznie się zdecydowałam)
Granatowe spodnie: Mohito (klasyczne, 7/8)
Spódniczka: Reserved
Koralowa bluzka: Mohito
Sweterek: Cubus (-20% promocja)
Bluzka: Orsay (- 20zł - bon urodzinowy)
Szpilki: Reserved (zakup konieczny, szczeniak mojej mamy ostatnio pogryzł moje ulubione buty doszczętnie)


Bluzka Mohito na człowieku.


Sukienka Mohito, jednak się na nią nie zdecydowałam... nie miała suwaka, ubieranie jej to czysta męczarnia, chociaż jej kolor mnie przyciągał.
 
Jedyna rzecz jakiej mi w szafie brakuje na ten moment to nowe trampki :) koniecznie czerwone

12 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę, dopóki nie schudnę nic nie kupuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,ja też muszę się wybrać na jakieś większe zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to sie nazywa spory shopping :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy :) podobają mi się szpilki :)

    + masz niesamowitą figurę w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zakupy! Ale masz świetną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jej zazdroszczę, bo ja chomikuję, ciężko mi się z rzeczami rozstać.
    Świetne zakupy, wszystko mi się podoba. Mi tez by się przydały nowe białe spodnie.
    Te spodnie z mohito są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to zaszalałaś!! Bardzo udane zakupy. Szpilki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne szpilki! Ja poszukuje balerinek w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale udane zakupy! Granatowe klasyczne spodnie przydałyby siei w mojej szafie;)
    Teraz poproszę o kilka stroi dnia z nowymi nabytkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wowwwww ... no to zaszalałaś :)) Super :)) Takie zakupy to najlepsze lekarstwo na wszelkie problemy i smutki... przynajmniej dla mnie, :))

    OdpowiedzUsuń