Obserwatorzy

20.11.2012

Dermika Pure - Tonik odżywczo-nawilżający

Kilka słów o produkcie firmy Dermika, który kupiłam jakiś czas temu. Mowa o toniku do twarzy z serii Dermika Pure - Tonik odżywczo-nawilżający 200ml
 
 
Opis ze strony producenta: Tonik doskonale pielęgnuje cerę suchą i normalną w każdym wieku. Pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się naskórka, zmniejsza nieprzyjemne uczucie ściągania. Działa również kojąco i łagodząco, daje uczucie doskonałego odświeżenia.

SPOSÓB UŻYCIA: Niewielką ilość płynu nanieść na wacik. Przetrzeć dokładnie twarz i powieki.
 
Moja opinia:
Tonik ma bardzo przyjemny zapach, konsystencja typowa dla toników ;) Tonik bardzo mi odpowiada. Łagodzi moją skórę, delikatnie ją nawilża. Na noc używam kremu złuszczającego, dlatego potrzebowałam produktu który załagodzi delikatne łuszczenie i dodatkowo nawilży moją skórę, nie podrażniając jej. Buzia po użyciu jest delikatna, nie szczypie, nie swędzi. Bardzo lubię ten produkt. Cena ok. 25zł.
Mam tylko jedno ale... opakowanie! Niby ładne, niby eleganckie, ale bardzo niepraktyczne! Tonik wylewa się z opakowania za każdym razem kiedy go używam... Opakowanie jest odkręcane, jednak nie ma możliwości zdjęcia nakrętki: jest to taki nakrętko - dozownik... jest to bardzo niepraktycznie, marnujemy w ten sposób produkt, dodatkowo na opakowaniu mogą zbierać się zanieczyszczenia,a  poprzez przykładanie wacika do nakrętki (żeby jakoś produkt nałożyć) przechodzą one na wacik, czyli na naszą twarz... za każdym razem przecieram przed użyciem nakrętkę - ale przyznam, że jest to bardzo denerwujące...
oceniam go na 4/5
 
 

1 komentarz:

  1. Jeszcze nic nie stosowałam Dermiki poza maseczkami oczywiście. Muszę się skusić na jakiś krem:)

    OdpowiedzUsuń