Obserwatorzy

12.10.2012

Bandi i ogólna paplanina

Witajcie :) Dziś w Warszawie do południa było strasznie zimno i mglisto! Na szczęście pogoda się poprawiła, wyszło słońce, zrobiło się cieplej, a po mgle nie ma śladu.

W taką pogodę jaka była dziś rano dużo myślę o swoim życiu, tym co robię, co chciałabym robić, o zmianach, ulepszeniach, marzeniach etc.
W ostatnim czasie podjełam pewne kroki w tym aby było mi lepiej. Mam nadzieję, że moja sytuacja się zmieni, osiagnę zamierzone cele, a moje marzenia się spełnia.
 
Ale ja nie o tym chciałam... :) Czy znacie firmę Bandi? Szukając w internecie recenzji dobrego kremu na noc, który złuszczy mój naskórek na stronie wizaż.pl natknełam sie na ten krem:  http://www.bandi.pl/sklep/produkt/id/111_Krem_Zluszczajacy_na_Noc_
 
Moja skóra jest kapryśna... miejscami sucha, świeci się, łatwo zapycha, pierwszej młodości już nie jest, mam rozszerzone pory i sporo przebarwień... potrzebuje kremu, który złuszczy mój naskórek, wyrówna koloryt, nie zapcha mnie, wygładzi moja cere i nie zrobi mi przy tym dużej krzywdy (czyt. nie podrażni).
Wybór padł na ten produkt. Opinie na stronie producenta są bardzo dobre. Cena ok. zobaczymy jak z działaniem. Jak tylko odbiore krem i trochę go pouzywam podzielę się z Wami moimi refleksjami :)

 


P.S. Co do nowej paletki cieni Catrice - są rewelacyjne :) Jestem z niej bardzo zadowlona i cieszę się, że ja kupiłam :)

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej firmie ale jeszcze nic z niej nie używałam, może kiedyś ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej firmie ale czekam na recenzje kremu :)

    OdpowiedzUsuń